FarmVille 2: Köy Kaçamağı Apk indir – Anahtar Hileli Mod v15.3.5593

Farmville bir zamanlar ortalığı kasıp kavuran bir çiftçilik oyunudur. Ürünlerinizi ekip biçebilir ve satarak para kazanabilirsiniz. Farklı türde tohumlar mevcuttur. Zamanları farklı olduğu için biraz sabretmeniz gerekir. Hasat ettikten sonra satarak para kazanabilirsiniz. Ayrıca hayvanlar da mevcuttur. Çiftliğinizde birçok hayvan besleyebilirsiniz. Dünyanın her yerinden insanlarla elinizdekilerle ticaret yapabilirsiniz. Seviyeniz yükseldikçe yeni özelliklerin kilidi açılmaktadır. Bunun yanı sıra çiftliğinizi güzelleştirmek için birçok dekoratif eşya da bulunmaktadır. Arkadaşlarınızı çiftliklerini gezebilir ve onlara yardım edebilirsiniz. Çiftçilik oyunları sevenlere kesinlikle önerilir.

Mod Özellikleri: Depoları ücretsiz geliştirebilirsiniz. Bazı eksik eşyaları ücretsiz temin edebilirsiniz.

KjVoH7X4JyPjTk4Lca7Fi0OWypW7pN Pt0im1bzuA7ctvSAgwQkss5cA zhRgCxJHk4 - FarmVille 2: Köy Kaçamağı Apk indir - Anahtar Hileli Mod v15.3.5593
1Ubqra Y7 TX7pZp63iW5kbUaF8GxSAAVaZVzWRP8eLG7k3o4 10lldGX5qpp0Z8 5g - FarmVille 2: Köy Kaçamağı Apk indir - Anahtar Hileli Mod v15.3.5593
IVC9k crTAbcjRFIfSHBFrE96cE8zaxOnHZOnAASXqudaa0JJHapA fLrx9GU0WwMBQ - FarmVille 2: Köy Kaçamağı Apk indir - Anahtar Hileli Mod v15.3.5593

Gerekli Sürüm: Android 4.1 ve üzeri
Boyut: 117 Mb

Kurulum: Apk dosyamızı indirin ve yükleyin. Farmville 2: Köy Kaçamağı oyununun tadını çıkarın.

GÜNCEL – 1 HAZİRAN
Facebook giriş sorunu için “Facebook” uygulamasını telefonunuzdan kaldırın ve tarayıcı üzerinden giriş yapmayı deneyin. Oyuna Facebook ile giriş yaptıktan sonra Facebook uygulamasını tekrar kurabilirsiniz.

MEDIAFIRE – FarmVille 2: Köy Kaçamağı Hileli Apk indir

DRIVE – FarmVille 2: Köy Kaçamağı Hileli Apk indir

Alternatif Modlar kısa sürede içerisinde eklenecektir.

1.177 Yorumlar

  1. Merhaba ibyksari admin en etkili ve kullanışlı olan mod depo eksilmeyendi. Mümkünse onun üzerine çalışabilirler misiniz? Emeğiniz için teşekkür ederim.

  2. ya neden her güncellemede buraya yazıyorsunuz adamlar olunca zaten yüklüyor siz acil diyince yüklenmiyor aynı kişi 10 kere yazmış…..admin allah size kolaylık versin

  3. Lütfen acilen turuncu modu yükleyin koptakiler beni bekliyor sınırsız anahtar birtek turuncu da var

    • evet koperatif ve tekne yarışı var beni bekliyo bi de 3 lideriz bizi bekliyolar lütfen ekleyinn turuncu modu lütfennnnnnnnn😣😣😣😣😣😢😢😢😢

  4. Mavi ve siyah modlar da sıkıntı var. Face bağlanmıyor . turuncu geri gelsin

  5. 1 haziran güncelleme olmuyo hepsini denedim lütfen öbür modları hızlıca yükleyin çok lazım

  6. Hileli indiriyorum hilesiz açılıyor lütfen yardımcı olun

  7. İyi günle FarmVille 15.3.55.93 hileli indiriyorum fakat oyunu açtığımda normal oyun olarak açılıyor

  8. Turuncu mod yüklemiştim güncelleme geldi ve güncelleme olmuyor turuncu mod ne zaman duzelcek

  9. 2 modu da denedim ikisi de oyundan atiyor ve face ye baglanmiyor

  10. TURUNCU NEZAMAN GELIR OYUNDAN ATMA HATASI DA ÇÖZÜLÜR INŞALLAH..

  11. oyun güzel iyi hoş ama sürekli oyundan atıyor buna çözüm gerekiyor acilen

  12. Facebook bahkanmak isteyince durduruldu dıyo ve atıyor oyundan 1 hafta oldu ilgılenebılırmısınız

  13. Facebook bağlantı sorunu yaşıyorum 73.leveldeyim fakat sürekli Facebook bağlantım düşüyor ve bağlanamıyorum yardım eder misiniz

  14. selam sınırısz anahtar olan hangisi??

  15. Admin hile çok güzel eline sağlık ama şu turuncu mod sürekli oyundan atıyor çözümü yokmu acaba?

  16. Merhaba turuncu mod harika olmuş emeğinize sağlık teşekkür ederim. Tek seferde bağlandım oyunda hiç atmadı. Atma sorunu yaşayan arkadaşlar ya indirme işlemi yaparken hata yapıyorsunuz yada cihazınızda problem vardır. Herkese iyi bayramlar…

  17. ?????ADMIN BEY BEN OYUNU SILDIM YAA LUTFEN OYUNDAN ATMAYAN HILELI FARM VILLE 2 YUKLERMISINIZ LUTFEN YENI OYUNU INDIRMEK ISDIYORUM AMMA ATAN OYUNU YOK

  18. Noldu sorun közuldumu?

  19. Oyundan atmayan mod varmı lütfen cevap verirmisiniz

  20. Merhaba hayırlı bayramlar dilerim mavi modu kullanıyorum turuncu moda geçebilir miyim emeğinize teşekkür ederim

  21. Umudumuz sizsiniz elinize emeğinize sağlık atma sorunu biterse mükemmel olmuş turuncu depoda boşalıyor tek sorun atması..

  22. Turuncu linkte oyun açılıyor ama faceye bağlanmıyor mor da ise facebook ile bağlan dediğim anda oyundan atıyor

    • Abi dun yazdim ki oyundan atmiyor amma biraz oynadimda atiyor 10 saniyeden sonra atiyor abi bu sikimtiyi duzeltermisiniz

  23. Turuncu sürekli atıyor ve ürün anahtar sıfırlanıyor düzelme şansı varmı ki acaba öğrenebilir miyim? Birde ortak koyunlarda kayboluyor bir tarafta olurken diğer ortaya olmuyor buna çözümünüz var mı? Düzelecek mi?

  24. Benim oyunum yükleniyor ne yapayım

  25. Arkadaşlar admin Arkadaşın bu sürüm için”Eskisi dediğiniz şey bu sefer çıkmadı. Çıkmamasını sebebi de çok basit. Her güncelleme ile Farmville 2 yapımcıları farklı bir önlem alıyor.”açıklaması çok doğru lütfen eleştiri değilde teşekkür etmeyi deneyelim.oyundan atma problemi içinde yapacağımız tek şey interneti kapatıp depoyu doldurmak ve oyunu kapatmak daha sonra tekrar interneti açıp oyunu açtıktan sonra kopunuzdaki arkadaşlara yardım etmek ben şahsen öyle yapıyorum.ADMİN ede buradan tekrar TEŞEKKÜR EDİYORUM EMEĞİNE SAĞLIK

  26. Oyunu indirdim ama yükleyemiyorum çok sıkıntı çekiyorum napmaliyim

  27. Yusuf bey turuncu mod yukledim hem oyundan atiyor oyundada cevrim disi oluyor sizin nasil oldu atmamasi

  28. Daha önce mor oynuyordum 87 de oyunum gitti turuncu yükledim sürekli oyunun en başa dönmesini istemiyorum neden oluyor bilmiyorum ama en başa dönmesi oyunun kaybolma sorunu olmasın mümkünse teşekkür ediyorum

  29. Admin bey tewekur ederim turuncu renk harika olmuw cox beyendim hem 2800 tukenmez anahtar hemde anbari superdi hemde atmiyo oyundan ellerin derd gormrsin harika

  30. Merhaba turuncu olan modu yükledim ama sürekli çevrimdışı oluyorum oyunda

  31. turuncu geldi diye sevindim ama hayal kırıklığı 1 anaktar kullansam bile anında oyundan atıyor eskisi değil bu başka yüklenmiş eskisinde Korece yazılar yazıyordu oyunu yüklerken keşke o olsa hem atmıyordu hem de sınırsız ürün turuncuyu oynicağınıza mavi yükleyin daha iyi oyundan atmıyor en azından

    • Eskisi dediğiniz şey bu sefer çıkmadı. Çıkmamasını sebebi de çok basit. Her güncelleme ile Farmville 2 yapımcıları farklı bir önlem alıyor.

  32. Admin merhaba cevaplarmısın lütfen mor mod düzeldimi? Eskisinde anahtar kullanınca oyundan atmazdı ve depodan ürün eksilmezdi tekrar oylemi acaba suan yada oyle olacakmı?

  33. Bu modda atıyor gecenkı depo eksilmeyen iyiydi ama yinede Allah razı olsun emeğine sağlık

  34. merhaba, az önce turuncu olanı indirip kurdum ama depoda azalıyor anahtar da

  35. merhabalar öncelikle çok tsk ederiz emeğinize sağlık önceden bir yeşil mod vardi en iyi oydu bana göre gelmeyecekmi bu turuncu ve mor modu maalesef çalıştıramadım kolay gelsin..

    • Merhaba Ebru. Yeşil modu hatırlamıyorum bile yani artık gelmez =) Mor ve turuncu aktif çalışıyor. Ama morda facebook bağlantı sorunu var ve çözemedik. O yüzden turuncuyu denemelisin.

      • Admin oyundan atmayan bir modun yokmu turuncu bir ise yaramiyo

        • Şuan bulunan turuncu mod dünyadaki farmvilleyi hileli oynayanların %70i tarafından kullanılıyor. Hiçbir işe yaramıyorsa bu cihazınla alakalı bir sorundur =)

  36. Tesekkurler

  37. 2800 anahtar dimi turuncu mod

  38. Admin turuncu mod lütfen

  39. Mor mod duzelmiyicekmi nezaman duzelir acaba

  40. turuncu modu cok özledimmm

  41. Bu linklerine çalışan varmı turuncuyu kullanıyordum bunlar nasil

  42. turuncu hile en çok işe yarayan rica edermisiniz 1dahine ilk onu yüklesinler

  43. Turuncu modu bekliyorum kopumdakilerde beni

  44. 2800 anahtar gelme şansı varmı

  45. akşam 8dede yazmıştın gelicek diye 6 saat oldu nerde kaldı acaba

  46. Kardeş umudumuz sende şu geçen ki güncellemede ki eksilmeyen depo yu buluver sana zahmet saygılar emeğine sağlık

  47. Turuncu mod lütfen

  48. Anahtar ve depodan eksilmeyen hile ne zamn gelir tahmini bi süre varmı?

  49. Benim farmville 2 köy kaçamağı bile yükleniyor yardım

  50. 2800 hileli anshtar mod ne zaman gelecek

  51. Bendw aynı sorunu yaşıyorum mor modun düzelmesini bekliyorum. Kaç kez denedim face ye bağlanmıyor kapanıyor oyun acil çözüm LÜTFEN

  52. Turuncu mod harikaydı umarım en kısa sürede eklersiniz. Şimdiden teşekkür ederim ☺

  53. Slm mor modu geçen sefer sorunsuz kullandım emeğinize sağlık bu seferki mor modu yükledim face şifremi giremeden oyundan atıyor sebep nedir acaba

  54. Merhabalar kolay gelsin oyunu fac iki kere kaldirdim ikikerede yukledim lakin fac baglanmiyo birde anahtar2800 degil mor olan linkte ilgilenirseniz sevinirim

    • düzeldi mi aynı sorun bende de var yeni etkinlik gelmiş galiba oyuna güncelleme lazim eski sürümleri de oynayamıyoruz mor mod hic acımıyor zaten…

Cevap bırakın